Arka Sıradakiler 155.bölümde Zehranın Söylediği Şarkı Dinle,Arka Sıradakiler 155.bölümde Zehranın Söylediği Şarkı Online Dinle,Arka Sıradakiler 155.bölümde Zehranın Söylediği Şarkı Facebook Dinle

GÜNCELLENDİ





Doldu gözlerim sevişini özledim
Gel artık nefes alsın tenim
Bıraktığın eşyalar unuttuğun hayat
Tüm yalnızlığıyla benim
Gel demeni o masum içten bakışlarını özledim
Kal dedim kalmadın benimle bu gece
Git dedin artık beni sevme
Sar dedim sarmadın yine off
Unut dedin artık beni düşünme
Sığındığım hayat benim
Ben titredim sen tükettin
Satılıksa bitsin aşk
Ben kendimle yüzleşirim
kal
Kal dedim kalmadın benimle bu gece
Git dedin artık beni sevme
Sar dedim sarmadın yine off

0 yorum:

Arama Kutusu

Şarkı Arşivi

Copyright © 2011 Tüm Hakları Saklıdır.2012 Albüm Dinle , 2012 Albümleri Dinle , 2012 Albümleri: Arka Sıradakiler 155.bölümde Zehranın Söylediği Şarkı Dinle