Özgün O Benim Olmadı Olmasın Dinle,Özgün O Benim Olmadı Olmasın Dinlemek,Özgün O Benim Olmadı Olmasın Dinle Özgün Toz Dinle
http://www.alemforumda.net/wp-content/uploads/2010/12/ozg%C3%BCn-dinle.jpg

Özgün O Benim Olmadı Olmasın Dinle,Özgün O Benim Olmadı Olmasın Dinlemek,Özgün O Benim Olmadı Olmasın Dinle Özgün Toz Dinle................ Özgün Toz Şarkısıyla Top10 Top 20 listelerinde hızla yükselirken sizde şarkıyı dinleyip sözlerini buradan okuyabilirsiniz :)




Şarkının Sözleri

Uzanıp geçmişe tozlu sayfaları çevirdim
İçine aşk yazılmış sözlerin üstünü çizdim
Dokunur her sarı sayfa o benim olmadı asla
Anlamadan yazılmış bir roman oldu sevda
O benim olmadı olmasın
Unuturum adımı bile anmasa
Önemi yok o beni sormadı sormasın
Yolumu bulmadı kimse karışmasın
Dönüşü yok
Uzanıp geçmişe tozlu sayfaları çevirdim
İçine adı yazılmış sözlerin altını çizdim
Dokunur her sarı sayfa o beni bilmedi asla
Anlamadan okunmuş bir roman oldu sevda
O benim olmadı olmasın
Unuturum adımı bile anmasa
Önemi yok o beni sormadı sormasın
Yolumu bulmadı kimse karışmasın
Dönüşü yok

0 yorum:

Arama Kutusu

Şarkı Arşivi

Copyright © 2011 Tüm Hakları Saklıdır.2012 Albüm Dinle , 2012 Albümleri Dinle , 2012 Albümleri: Özgün O Benim Olmadı Olmasın Dinle